lørdag 25. september 2010

Lugga

Nå vil jeg endelig få vise dere luggan jeg laget til min sønn som nå er blitt 3 år. Må jo bare innrømme at jeg er lit stolt av dem...

De er også årsaken til at jeg har vært så usynlig på bloggen min. For å forklare det, så er det så utrolig mye flott å se i alle bloggene deres, så jeg ble sittende kveld etter kveld etter kveld å se og lese. Jeg bestemte med da for at jeg måtte lage noe selv og publisere før jeg kunne lese enda flere blogger.

Disse luggan begynte jeg på i romjula 2009, og de ble akkurat ferdig til påsken 2010. Min sønn syntes de var storartet å bruke, og jeg fikk endelig laget et par lugga, noe jeg har drømt om å gjøre i årevis. Må tilføye at jeg hadde et par tilsvarende da jeg var jent-unge. De hadde hvite soler,og jeg syntes de var så fine :-)

1 kommentar:

  1. Så fine de var! Og ikke minst veldig praktiske :) Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Blir spennende å se hva mer som dukker opp i din blogg. Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett